Barion Pixel Gyakori kérdések
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

RRP eredeti ár* 72 900 Ft
Ár 48 900 Ft
RRP eredeti ár* 38 900 Ft
Ár 19 900 Ft

Gyakori kérdések
Gyakori kérdések



MILYEN GYORSAN KAPOM MEG A RENDELÉSEM?

Készleten lévő termék akár még a megrendelés napján átvehetőek az irodánkban és bemutató termünkben. Kiszállítás választása esetén a megrendelések 1 - 2 munkanapon belül megérkeznek a választott szállítási címre. Amennyiben a termék raktár információja "Visszaigazolás alapján, kb. 8 nap!", az azt jelenti, hogy megrendelés leadása után rendeljük meg partnerünktől a választott órát. Általánosságban elmondható, hogy kb. 4-8 munkanap alatt érkezik meg a kiválasztott termék.


EREDETIEK AZ ÓRÁK?

Természetesen! Kizárólag eredeti karórákat értékesítünk minden gyári tartozékával együtt!


HOGYAN TUDJÁK ILYEN JÓ ÁRON ADNI ŐKET?

A termékpalettánk kb. 80%-át céltudatosan úgy alakítjuk, hogy a lehető legjobb árat tudjuk nyújtani a Kedves Vásárlóknak! Azért nem található meg a honlapunkon minden márkából a teljes kollekció. Részben olyan karórákat válogatunk, amelyek kifutó szériásak vagy már kifutottak, ezenkívül több nagykereskedéssel dolgozunk együtt, így válogathatunk a beszerzési forrásokból. Nem utolsó sorban, alacsony árréssel dolgozunk.


MENNYI GARANCIÁT (JÓTÁLLÁST) VÁLLALNAK A WEBÁRUHÁZBAN TALÁLHATÓ TERMÉKEKRE?

Minden termék leírásában megtalálható az adott termékre érvényes garanciális idő a "Garancia" menüpontnál. Bruttó 10.000Ft érték feletti termék esetén külön garancia levelet vagy kártyát állítuk ki a számla mellett minden esetben. Bruttó 10.000Ft alatti értékű termék esetén számlával tudja igazolni a garancia meglétét, amennyiben szükségessé vállna.


HA NEM TETSZIK A MEGRENDELT TERMÉK MIT LEHET TENNI?

Ebben az esetben a 14 napon belüli vásárlástól való elállást tudjuk javasolni. Az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8. (Home Center Üzletközpont) szükséges visszaküldeni. A csomagnak tartalmazia kell a terméket minden tartozékával együtt, számláját, garancia levelét vagy kártyáját (ha van) és a kitöltött elállási nyilatkozatot. A terméknek valóban csak megtekintett, esetleg felpróbált állapotban szükséges lennie. Elhasznált, karcos, láthatólag nem csak kipróbált - felpróbált terméket nem tudunk teljes áron visszavásárolni. 


MILYEN CSOMAGOLÁSBAN KÜLDIK A MEGRENDELT TERMÉKEKET?

A csomagolás véd a szállítás során felléphető erőhatásoktól és környezeti viszontagságoktól. Ennek érdekében minden órát a lehető legtökéletesebben becsomagolunk, ami az alábbit jelenti:

1. Megfelelő méretű, 2 vagy 3-rétegű hullámkarton doboz.

2. Térkitöltő anyaggal béleljük.

3. Óra dobozát fóliába csomagoljuk.

4. Lezáró ragasztást alkalmazunk a doboz minden nyíló részénél. 

5. Törékeny megjelöléssel látjuk el.

Ha, esetleg még is problámát találna a kiszállításnál, kérjük 24 órán belül jelezze ügyfélszolgálatunkon a reklamáció menüpontnál, emailben vagy akár telefonon.


ELLENŐRZIK AZ ÓRÁKAT KIKÜLDÉS ELŐTT?

Igen, minden egyes megrendelt órát csomagolás előtt szemrevételezéssel ellenőrzünk. Keressük az esetleges gyártási hibákat vagy hiányosságokat. Vizsgáljuk a szerkezet működőképességét, amennyiben a quartz szerkezetű karóra nem jár, akkor kizárólag új elemmel kerül kiküldésre. Ez sajnos egy nap csúszást jelenthet, mert ennyi az átfutási idő, hogy elvégeztessük a partner órásmesterünkkel a szakszerű elemcserét. 

Ügyfélszolgálat

H-CS 09:00-16:00, P 09:00-14:00

Cím: Home Center Üzletközpont Gyenes Group webáruház

1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.

E-mail cím: info(a)gyenesora.hu

Telefonszám: +36 (30) 973-36-33

NzQ0NmZiY